Vriend van de Stichting worden?

Door u aan te melden bij de "Club van 150"  wordt u vriend van onze Stichting

Wat houdt het in?
U verbindt zich aan onze Stichting met een jaarlijkse bijdrage van 150 euro. De duur van deze verbintenis is minimaal 5 jaar. Door de duur van 5 jaar is er geen drempel voor belastingaftrek en is het volledige bedrag aftrekbaar. Bovendien geeft het onze Stichting een goede basis om elk jaar een nieuw project op te pakken en net dat beetje extra te kunnen doen!

Wat gebeurt er met uw geld?
Gelukkig kunnen wij alle kosten m.b.t. wonen en zorg van de bewoners bekostigen uit de PGB-budgetten.

Hetgeen wij met de inkomsten uit de "Club van 150" willen gaan doen gaat puur om extra's in de vorm van dagjes uit, weekendje weg, speciale hulpmiddelen, vieren van feestdagen en al hetgeen het leven van onze bewoners op de boerderij nog mooier kan maken!

Door uw jaarlijkse donatie van 150 euro wordt u vriend van onze Stichting en dat wordt niet alleen bijzonder gewaardeerd maar ook "beloond"!

• U ontvangt van onze bewoners een seizoensgebonden presentje.
  • Middels een nieuwsbrief blijft u op de hoogte van het reilen en zeilen op onze boerderij evenals de geplande aktiviteiten in de kookstudio zoals bv. workshops

Wilt u 1 van onze vrienden worden? Laat het ons weten!

Stuur een mailtje naar info@stichtingsterksaam.nl en u ontvangt van ons een deelnameformulier.